marți, 24 noiembrie 2015

Jurnalul unei femei simple-80

detalii aici



Pentru azi (data/ora)...
Marti 24 noiembrie  2015 ora 10:30

Afara...
0º grade r frig, bate vintosurul

Ma gindesc...
La tot ce se intimpla, peste tot parca sau intors cu josul in sus, de frica care se stirneste in suflet de fiecare data cind iesi din casa  

Sunt recunoscatoare...
Saptamina trecuta am primit doua noutati foarte bune, una sunt acceptul pentru acte, si alta ca voi fi matusica din nou.

In bucatarie ...
Astazi am in plan sa imi spal bucatarie "al fondo" cum se spune pe aici :)

Sunt imbracata...  
pantaloni negri si o bluza rosie

Mesteresc...
tot la ciorapi mai am putin si ii termin

Citesc...
Din cetatea lui EU in cetatatea lui Tu

Sper...
Speranta moare ultima, noi insa trebuie sa avem Nadejde in Cel de sus

Invatam...
Rabdarea si Dragostea

In casa... 
arde focul dar inca e rece

Ascult...
linistea


Un lucru preferat... 
Sarbatorile de iarna ce se apropie

Un citat...
"Daca ai zbura vreodata deasupra pamintului toate ti s-ar parea simple caci de sus chear si lucrurile cele mari par mici."
          (din cetate lui Eu in cetatea lui Tu)

O poza...


2 comentarii:

  1. încep cu finalul: minunate linguri, adevărate opere de artă - felicitări pentru ceea ce realizaţi amândoi !
    încolo: spor la curăţenie, la lectură, la acte, etc...
    cu drag, îţi doresc multă sănătate şi realizarea cât mai multora dintre dorinţele ce le ai în sufleţel pentru tine şi cei dragi ţie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea prietena iti multumesc din suflet pentru urari de bine si pentru "laude" te imbratisez cu mult drag si iti doresc tot binele din lume

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...